Boşalan kartuşlarınızı nasıl yeniden doldurabilirsiniz?


Sürekli olarak takip etmeye çalıştığım Ink Nouveau sitesinde, boşalan mürekkep kartuşlarının nasıl temizlenip mürekkeple doldurularak yeniden kullanılabileceğini gösteren kısa bir vidyo izledim. Gerçi tecrübeli dolmakalem kullanıcıları için bilinen bir yöntem. Ancak yeni başlayanlar için faydalı olacağını düşünüyorum.  Sitede bunun yanında, yeni başlayanlar için "Fountain Pen 101" adı altında öğretici pek çok farklı vidyo da mevcut. Benim ilgimi çeken bir diğer sayfa da, özellikle yabancı kaynaklı blogları takip ederken elinizin altında bulunması gereken kısaltmalar listesi. Tabii ki çok daha ayrıntılı, hem de Türkçe karşılıkları olsun derseniz Yazmak Keyiftir ilk adresiniz olmalı.

Yorumlar

  1. Ukalalık değil bilgi amacıyla yazıyorum.
    YAZMAK KEYİFTİR de biraz daha geniş ve türkçe kısaltmalar var. Yenileri de geldikçe bu sayfa yenileniyor.
    Zannediyorum dikkatinizi çekmedi ya da okuyamadınız ise linki;
    http://yazmakkeyiftir.blogspot.com/2012/04/dolmakaleme-ait-kisaltmalar.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, sanırım kaçırmışım. Hem sizin listenizde Türkçe karşılıkları da var. Tüm kalem severler adına teşekkürler.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Şişe mi Kartuş mu?

Scrikss Model 33 Dolma Kalem

Jinhao X750